Erik-Jan Borgmeijer
(Interim) Bestuurder en organisatieadviseur
Borgmeijer & Kroon, organisatieadviseurs
Ik ken het bureau al meer dan 15 jaar. Als voorzitter RvB van de Amarant Groep heb ik het bureau, en Maddie Houtstra in het bijzonder, leren kennen.
Creatief, levend en kleurrijk zijn voor mij de sleutelwoorden als ik aan Solid Results denk. En de vele manieren waarop wij hebben samengewerkt.
Van een merkenbeleid tot het restylen of nieuw opzetten van een website. En dat in combinatie met een goede prijs-kwaliteitsverhouding en de directe stijl van samenwerken.
Ik denk met name aan de herpositionering van de Amarant Groep die van één merk overging naar 4 merken. Eén per doelgroep. Met een geheel nieuw merk dat in die tijd is gelanceerd: Idris, voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Solid Results bedacht de naam en ontwierp het bijpassende logo. En dit deden zij ook voor Pauwer, voor mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Het restylen van alle andere merken volgde.
Ik heb vanuit meerdere organisaties samengewerkt met Solid Results en de samenwerking heeft altijd geleid tot een meerwaarde voor de organisatie waar ik (mede) verantwoordelijk voor was.
Het bureau weet de juiste (corporate) sfeer in de communicatieuitingen tot stand te brengen, die mensen (oa in de zorg) aanspreekt: kleurrijk, dichtbij en voelbaar toegankelijk. Van huis uit hecht ik daar grote waarde aan. Zelf ben ik mijn carrière gestart in het marktonderzoek en de marketing&communicatie voor commerciële organisaties. Die gaan er veel verder in mee dan in de meeste zorgorganisaties. In het landschap van maatschappelijk ondernemen is voor zorgorganisaties nog veel terrein te winnen. Ik kan Solid Results aanraden.
Solid Results heb ik ook gezien als een ideale samenwerkingspartner. Je sluit een overeenkomst en werkt jaren samen. Als een verlengstuk van de eigen afdeling marketing&communicatie. Een afdeling die in een (zorg)organisatie klein kan worden gehouden met een partner als Solid Results en kan worden uitgebreid bij projecten op het terrein van marketing en communicatie.