Blog.

Blogs. Tja, je komt ze overal tegen. Ook wij proberen onze klanten en iedereen die op zoek is naar uitleg of oplossingen die te maken hebben met de producten en diensten die wij leveren, te voorzien van goede relevante content over onderwerpen waar wij verstand van hebben. We hebben die kennis in huis en willen die graag met je delen. Want een goede blog vervult de behoefte aan informatie. Ons vakgebied is divers, telt vele disciplines en wijzigt qua technische vernieuwingen bijna maandelijks. Op deze pagina vind je talloze artikelen die waardevol voor je kunnen zijn.

Een blog is in mijn ogen niet een stukje tekst waar je ‘even’ jouw verhaal in kwijt kunt. Een blog heeft pas waarde als er een goed stuk informatieve en kritische content op staat, op welk gebied dan ook. Gewoon omdat kennis gedeeld moet worden. Omdat mensen op zoek zijn naar oplossingen, naar uitleg, naar inspiratie. En wanneer ze dat vinden op een blog die jij geplaatst hebt, bevinden ze zich ook nog eens op jouw website. Dat zal niet direct tot verkopen leiden, maar dat is ook niet de bedoeling. Want hoe gaaf én waardevol is het als jij (of jouw bedrijf) die informatie kan verschaffen. Dat geeft jou autoriteit.

Iedereen is de hele dag via Google op zoek naar informatie, die een artikel of een blog verschaft. Onafhankelijke en informatieve blogs, zonder commerciële inzet, maar gewoon om te informeren. Je deelt je kennis omdat je passie hebt voor je vak. Voor je product of dienst. Omdat je laat weten dat je verstand van zaken hebt. Dat geeft vertrouwen. Niet alleen bij je lezers, maar ook bij Google. Dat laatste leidt tot meer bezoeken aan je website. Bloggen is absoluut dé manier om je bedrijf op de kaart te zetten. De lezer googelt bijvoorbeeld naar: ‘hoe schrijf ik goede content?’ en komt uit bij een artikel waar dat goed wordt uitgelegd.

Typ hieronder uw zoekterm en druk op Enter om te zoeken