Jerry van Setten

Als totaalleverancier van hygiënische procescomponenten bedient Flowcomm de voedsel-, zuivel- en farmaceutische industrie. Zoekend naar een nieuwe brand identiteit en websitebouwer, viel ons oog na wat research op het creatieve marketingbureau Solid Results. Het eerste contact met Maddie Houtstra verliep direct bijzonder plezierig. Haar visie en idee over hoe ze voor ons een fantastische site zou gaan bouwen, sprak mij erg aan. Uiteindelijk doe je geen zaken met een bedrijf maar met een persoon en de klik die er gelijk was heeft er dan ook voor gezorgd dat een besluit om met Solid Results in zee te gaan snel genomen was.
Acterend in een industrieel landschap, wilden we een website met een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid, die een corporate uitstraling had maar wel persoonlijk overkwam en natuurlijk met een design wat echt het verschil zou maken binnen onze branche. En dat is wat ons betreft perfect gelukt!
Maddie heeft niets te veel beloofd in de aanloop van het traject. Tijdens de kick-off hebben we een strategische sessie gehouden bij Flowcomm op kantoor. Een waardevolle sessie waarin Maddie ons DNA wist bloot te leggen en een duidelijk nieuwe propositie werd bepaald voor de doorvertaling naar de nieuwe website. Tijdens het gehele project waren de lijnen kort waardoor we snel konden schakelen en keuzes konden maken.
Door de prettige samenwerking tijdens het traject voor de nieuwe website hebben we besloten om Solid Results ook onze nieuwe brochure te laten opmaken. Naast oog voor vormgeving weet Maddie op een hele pakkende manier woorden op papier te zetten. Al met al werken we nu een klein jaartje intensief en naar volle tevredenheid samen met Solid Results.