Carlijn Hofland
Intrum / Director Communications & Marketing
Een flink aantal jaren geleden (2010) onderging (het nu niet meer bestaande) Solveon de verandering van cost naar profit center. Vanaf die tijd werk ik al samen met Solid Results. Solveon werkte voorheen enkel voor ABN AMRO en moest vanaf het moment van verandering ook voor andere opdrachtgevers aan de slag. Dit betekende dat er een professionele huisstijl ontwikkeld moest worden en alle communicatie-uitingen (zowel on- als offline) moesten worden aangepast, zoals een website, brochure en event materiaal. We hebben een ‘tender’ tussen 3 communicatiebureaus gehouden en gekozen voor de organisatie waarbij we ons het best voelden, de organisatie die ons een totaalpakket aanbod maar bovenal de organisatie die inhoudelijk zeer sterk was; Solid Results!
Het bijzondere van dit full service off en online reclamebureau is dat zij altijd voor je klaar staan. Ik beschouw hen als ‘externe’ collega’s, ze zitten niet bij je op kantoor maar wanneer je hen belt staan ze direct voor je klaar. Dit geldt niet alleen voor het adviserende aspect maar ook voor de uitvoering. Solid Results heeft Solveon destijds een gezicht gegeven, een uitstraling die bij onze cultuur en karakter past. Voor ons was kwaliteit erg belangrijk, naast een heldere prijs-kwaliteitsstructuur. Solveon werkte met een vast budget en bij Solid Results weet je -wanneer je de offerte ontvangt- direct waar je aan toe bent: je krijgt achteraf geen nacalculaties of verrassingsfacturen.
In 2012 neemt de Lindorff Group Solveon over. De Lindorff Group, een toonaangevende Europese leverancier van schuld gerelateerde administratieve diensten en maakt Lindorff Netherlands tot de nummer 1 incasso-onderneming voor financiële instellingen in de Nederlandse markt. Solid Results bleef aan boord.
In juni 2017 fuseren Lindorff en Intrum Justitia en gaan vanaf dat moment als één bedrijf door onder de naam Intrum. We werken gelukkig nog steeds samen met Solid Results die voor ons -veelal grafische gerichte projecten- uitvoert. Tevens hebben zij een video gemaakt om ons bereik te vergroten door nieuwe doelgroepen aan te spreken. Ingezet voor een LinkedIn-campagne met de door Solid Results gemaakte video, stelde ons in staat om heel gericht en specifiek deze nieuwe doelgroep, het MKB, aan te spreken.
Ik ervaar het als een toegevoegde waarde dat zij vele professionals op specifieke vakgebieden onder hun dak hebben zodat de lijnen kort zijn en de producties binnen de verwachte planning worden gerealiseerd. Zij ontwikkelen ook online maatwerkprojecten. Wij hebben als bedrijf ervaren dat veel projecten mede door Solid Results een succes zijn geworden. De veelzijdigheid, betrokkenheid en vakkundigheid van het bureau zorgen ervoor dat wij al vele jaren met Solid Results samenwerken en dit hopelijk nog lang mogen doen.