Horizon Training en Ontwikkeling
Opdracht:
Geef Horizon T&O een gezicht naar de markt. We zijn al herkenbaar, maar we willen nog steviger in het zadel. In elk opzicht herkenbaar voor de doelgroep.
Horizon Training en Ontwikkeling verlangt van het bureau meerdere disciplines. Ze verwachten een sparring partner die meedenkt en zelfstandig ideeën en acties ontwikkelt. Een bureau die tevens in elk opzicht de huisstijl van elke communicatievorm bewaakt.
Waar staat Horizon T&O voor?
Horizon T&O ontwerpt en begeleidt ontwikkeltrajecten. Zij doen dit voor drie doelgroepen: jonge, hoog opgeleide medewerkers, gericht op Traineeship. Managers, gericht op Management development en Teams: als team binnen de organisatie doelstellingen realiseren.
Ze richten zich op, de uitgangspunten zijn: persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling
Restyle
Het eerste wat wij voor Horizon T&O hebben uitgevoerd was de restyling van de huisstijl. Het logo is minimaal bewerkt en ook de drie steunkleuren zijn in tact gebleven. De frisse steunkleuren geven Horizon het unieke karakter waarmee zij herkenbaar de markt tegemoet treden. In een digitaal huisstijl handboek staat omschreven hoe de huisstijl moet worden toegepast.
Corporate story
De tweede grote opdracht was het schrijven van de corporate story, de basis voor zowel de interne als externe communicatie. Wij hebben dat in nauwe samenwerking met de betrokken mensen bij Horizon geschreven. Centraal staat de vraag: ‘Op welke manier zet Horizon T&O zich in om de doelstellingen van de organisatie te realiseren?’
Brochures
Er zijn drie brochures ontwikkeld: Traineeships, Management Development en Teamperformance.
Advertenties
Er worden met regelmaat advertenties geplaatst in relevante media.
Online communicatie
De website is vanaf concept tot en met ontwikkeling door ons gerealiseerd. Ook de SEO en linkbuilding is onder ons beheer.
Radiospot
Door middel van radio wil Horizon T&O zich stevig positioneren en onderscheiden ten opzichte van de concurrentie.
Wat moet overkomen is: ‘Wat maakt Horizon uniek en waarom zijn zij de geschikte partner?’
De boodschap die de ether in gaat is dat Horizon T&O op een inspirerende manier, zowel het management, de mens als de organisatie, aantoonbaar en duurzaam rendement brengt. Mede door middel van een effectieve bijdrage aan de ontwikkeling van (nieuw) persoonlijk leiderschap.
Er wordt gekozen voor twee verschillende radio spots van 20 seconden op radio BNR met een frequentie van 6x per dag rond en in de spits. Duur van de campagne: 2 x 8 weken.
Solid Results: Concept, tekst en uitvoering
Door middel van radio wil Horizon T&O zich stevig positioneren en onderscheiden ten opzichte van de concurrentie.
Wat moet overkomen is: ‘Wat maakt Horizon uniek en waarom zijn zij de geschikte partner?’
De boodschap die de ether in gaat is dat Horizon T&O op een inspirerende manier, zowel het management, de mens als de organisatie, aantoonbaar en duurzaam rendement brengt. Mede door middel van een effectieve bijdrage aan de ontwikkeling van (nieuw) persoonlijk leiderschap.
Er wordt gekozen voor twee verschillende radio spots van 20 seconden op radio BNR met een frequentie van 6x per dag rond en in de spits. Duur van de campagne: 2 x 8 weken.
Solid Results: Concept, tekst en uitvoering