Lindorff
Goodiebag
Opdracht: Ontwerp een goodiebag voor de bezoekers aan de stand op Credit Expo waar Lindorff zich elk jaar presenteert. Een opvallende bag die mensen ook daarna nog graag willen gebruiken. We hebben gekozen voor een fraai ontwerp wat slechts indirect (met een klein geplaats logo) de relatie met Lindorff legt met de bedoeling dat deze fraaie tas van dik linnen -ook na de beurs- gebruikt gaat worden en waardoor Lindorff toch in je hoofd blijft zitten. We hebben ook voor de vulling gezorgd in de vorm van een leuke pen, een kladblok, en chocolade plakken met het logo.
Barbecuekaart
Opdracht: Creëer een zomerwens voor de klanten van Lindorff. We besloten om een kaart te ontwerpen, die we fysiek konden versturen in tegenstelling tot alle digitale boodschappen waar we allemaal mee overladen worden. Met een keuze uit meerdere kleuren die zijn vastgelegd in het huisstijlhandboek, hebben we opzettelijk gekozen voor het zand in combinatie met warm, zonnig rood. Ook het concept en de tekst zijn van onze hand. De kaart is zeer goed ontvangen en Lindorff heeft veel positieve reacties gekregen.
Beurs
Opdracht: Ontwerp de wanden voor onze beurs. Geheel gebaseerd op data gedreven creditmanagement en op zo’n manier dat de bezoekers direct naar aanleiding van de afbeeldingen op de wand in gesprek kunnen gaan met onze medewerkers die de stand bemannen.
Mailstreet
Opdracht: Ontwerp een lijn voor de briefwisseling die wij (zowel fysiek als digitaal) onderhouden met de debiteuren van onze klanten. Niet alleen het ontwerp, maar ook de tone of voice was een belangrijk onderdeel van dit proces en daar hebben we in begeleid en voorstellen voor gemaakt.