Vendor huisstijl.

Het ultieme doel van Vendor: ‘wij willen van elk toiletbezoek een happy moment maken’. Omdat zij vinden dat iedereen op elk moment toegang moet kunnen hebben tot een ontspannen en prettig toiletbezoek.

Ongeacht het aantal mensen dat -soms in korte tijd- het toilet gebruikt, zijn hun klanten en de toiletbezoekers verzekerd van slimme, kwalitatieve producten, excellente service en een frisse toiletruimte.

Vendor wil bijdragen aan het creëren van een wereld waarin zorgvuldiger wordt omgesprongen met het milieu, grondstoffen en elkaar.

Opdracht

Restyling huisstijl Vendor met behoud van de identiteit en herkenbaarheid in de markt.

De huisstijl had nog niet zo lang geleden al een upgrade ondergaan, maar was nog niet geheel in overeenstemming met de missie en visie van het bedrijf. De vrolijke en ‘happy’ uitstraling door een breed ingezet kleurenpallet moest behouden blijven, maar tegelijkertijd wilden zij een meer professionele en vooral ‘rustiger’ uitstraling.

We zijn begonnen met de huisstijlitems, een lichte opwaardering van het logo met een sterke pay-off in combinatie met een strakkere toepassing van de kleuren. Gevolgd door een basis PowerPointpresentatie en de ontwerpen voor de voertuigen.

Een goed voorbeeld hiervan zie je bij het ontwerp van de bestelbus: nog steeds herkenbaar, happy, maar meer in harmonie en zakelijker.

Bekijk de presentatie

Logo restyle

vendor_logo-oud-nieuw

Huisstijlitems

vendor_visitekaartje
vendor_vlag_klein

Blader door de presentatie

Ontwerp busbelettering

vendor_oud_bus-1
vendor_bus

Typ hieronder uw zoekterm en druk op Enter om te zoeken