Referenties.
Kim Nihot
In onze zoektocht naar de juiste partner om onze ‘why’ en ‘wie’ te vertalen naar een nieuwe website, viel Maddie van Solid Results al snel op. Vanaf het eerste gesprek hadden wij het gevoel dat zij onze visie volledig begreep. Maddie is een sterke conceptuele denker en had, zoals tijdens de pitch bleek, al snel een duidelijk beeld van hoe de website er uiteindelijk uit zou komen te zien.
René Claasen
Oriënterend in de wereld van websites zijn wij via een uitvraag op internet in contact gekomen met Solid Results. Volledig onwetend over onze wensen en afstemming van de mogelijkheden kwamen wij als snel met Maddie in contact. In het weekend nota bene nam zij de moeite contact op te nemen om te informeren waar onze behoefte nu precies uit bestond. Enerzijds om een mogelijke aanbieding te doen maar vooral omdat zij geïnteresseerd was in de mensen achter de aanvraag. Maddie wilde graag een beeld vormen bij de aanvraag om te kunnen bepalen of en op welke wijze zij haar diensten vanuit Solid Results kon inzetten.
Rob Theunissen
No-nonsense, down to Earth, kritisch en lekker direct. Deze woorden typeren de eerste indruk die ik kreeg van Maddie en haar team. Overtuigd van haar eigen professionaliteit en kwaliteiten geeft Maddie gevraagd en ongevraagd advies. En eerlijk… ze heeft ook vaak gelijk. Even schakelen dus als je, net als ik, bij aanvang zelf dacht een bepaald beeld te hebben bij hoe je website er uit zou moeten komen te zien.
Jerry van Setten
Als totaalleverancier van hygiënische procescomponenten bedient Flowcomm de voedsel-, zuivel- en farmaceutische industrie. Zoekend naar een nieuwe brand identiteit en websitebouwer, viel ons oog na wat research op het creatieve marketingbureau Solid Results. Het eerste contact met Maddie Houtstra verliep direct bijzonder plezierig. Haar visie en idee over hoe ze voor ons een fantastische site zou gaan bouwen, sprak mij erg aan. Uiteindelijk doe je geen zaken met een bedrijf maar met een persoon en de klik die er gelijk was heeft er dan ook voor gezorgd dat een besluit om met Solid Results in zee te gaan snel genomen was.
Frederiek van Lienen
In 2019 heeft Solid Results de website voor Biodiversity in Business mogen ontwerpen en bouwen.
Biodiversity in Business, met als directeur Frederiek van Lienen, is zeer tevreden met het resultaat van haar website. De website is een visitekaartje, waar ze heel trots op is. Een mooi uithangbord van alle werkzaamheden en opdrachten die Biodiversity in Business heeft mogen uitvoeren voor diverse opdrachtgevers. Goed vindbaar en leesbaar.
Carlijn Hofland
Intrum / Director Communications & Marketing
Een flink aantal jaren geleden (2010) onderging (het nu niet meer bestaande) Solveon de verandering van cost naar profit center. Vanaf die tijd werk ik al samen met Solid Results. Solveon werkte voorheen enkel voor ABN AMRO en moest vanaf het moment van verandering ook voor andere opdrachtgevers aan de slag. Dit betekende dat er een professionele huisstijl ontwikkeld moest worden en alle communicatie-uitingen (zowel on- als offline) moesten worden aangepast, zoals een website, brochure en event materiaal. We hebben een ‘tender’ tussen 3 communicatiebureaus gehouden en gekozen voor de organisatie waarbij we ons het best voelden, de organisatie die ons een totaalpakket aanbod maar bovenal de organisatie die inhoudelijk zeer sterk was; Solid Results!
Erik-Jan Borgmeijer
(Interim) Bestuurder en organisatieadviseur
Borgmeijer & Kroon, organisatieadviseurs
Ik ken het bureau al meer dan 15 jaar. Als voorzitter RvB van de Amarant Groep heb ik het bureau, en Maddie Houtstra in het bijzonder, leren kennen.
Creatief, levend en kleurrijk zijn voor mij de sleutelwoorden als ik aan Solid Results denk. En de vele manieren waarop wij hebben samengewerkt.
Van een merkenbeleid tot het restylen of nieuw opzetten van een website. En dat in combinatie met een goede prijs-kwaliteitsverhouding en de directe stijl van samenwerken.
Monique Bavinck
Vitalis WoonZorg Groep / Adviseur Marketing
De eerste keer dat ik met Maddie en haar team kennis maakte is alweer ruim 2 jaar geleden. We zochten een bureau voor een nieuw merk dat we met een samenwerkende partner gingen lanceren. Die kennismaking heeft voor dat merk op dat moment geen resultaat opgeleverd. Maar kort daarna dachten wij aan Solid Results om met hen aan de slag te gaan met de herpositionering van de Vitalis WoonZorg Groep. Met hart en ziel hebben Maddie en haar team de afgelopen 2 jaar gewerkt aan het nieuwe gezicht van Vitalis, waarbij we onze zorg- en dienstverlening naar 5 herkenbare woonzorg concepten hebben ingericht.
Engelien Gorka
Eigenaar Bekers-medailles.nl
In het najaar van 2018 ben ik bij Solid Results terecht gekomen. We hadden meteen een heel fijn gesprek, en ik wist eigenlijk vrijwel direct: ‘ja met dit bureau wil ik graag een relatie aangaan.’
Inmiddels is er een hele nieuwe webshop gebouwd waar ik heel erg blij mee ben en waar ik heel goed mee kan werken aan de achterkant van de site. Want een gebruiksvriendelijk CMS is voor zo’n grote webshop van enorm belang.
Monique van der Wielen – Vos
Eigenaar To Fast To Drink en Musclecar Verhuur
Ik ben heel blij dat we onze webshop hebben laten bouwen door Solid Results. Ze zijn in één woord geweldig, altijd meedenkend, rechtstreeks, ook altijd bereikbaar en problemen worden vrijwel direct opgelost als dit in hun macht ligt. Wij zijn gewoon super blij dat we Solid Results als team achter ons hebben staan. Een keer had ik ’s avonds een probleem met de levertijden en ook dat werd direct, dezelfde avond, voor me opgelost. Ik wil werken met een partij die klaar staan voor me en dat maken ze waar. Ze kijken ook altijd naar de prijstechnisch -meest gunstige oplossing- voor een project.
Eugenie Mion – van Gerwen
Coach / Eigenaar Tri-fact Personal Coaching
Maddie is een bijzonder mooi en creatief mens. Ik wilde aan de slag met de website van Tri-fact en dacht toen meteen aan Solid Results. En terecht!
Na een korte, maar zeer inspirerende intake is het team aan de slag gegaan met mijn wensen. De kleuren en de uitstraling die zij hebben uitgewerkt waren meteen raak en een week later was het concept al akkoord. Het hele proces ben ik uitstekend begeleid en is mij geleerd om ook zelf aan mijn site te werken.
Jacqueline Hamelink
Coach / Eigenaar Hamelink Topcoaching / Studiekeuze-training.nl
Solid Results ken ik nu zo’n 6 jaar. Ons mooie logo van Hamelink Coaching is met de start in 2013 door Maddie ontworpen. Daarna volgde direct de complete huisstijl en de website. Tot op de dag van vandaag vertelt het logo exact het verhaal waar Hamelink Coaching met HR-dienstverlening voor staat.
‘Als medewerkers groeien dan bloeit de organisatie’.
In de laatste twee maanden ben ik wederom met Maddie gaan sparren om mijn dienstverlening voor studiekeuze separaat in de markt te gaan zetten. Voor die tijd had ik deze dienst geïntegreerd onder één naam. En werd het vermeld in mijn website van Hamelink Coaching. Solid Results adviseerde mij een compleet nieuw bedrijf hiervoor op te starten omdat de doelgroep heel specifiek is en vraagt om een herkenning die geheel anders is dan de doelgroep voor Hamelink Coaching.
Jeanne Brugmans
Ik ben in 1994 met mijn praktijk gestart in Sint-Oedenrode en sinds 2011 heb ik ook een 2e praktijklocatie in Keldonk.
In al die jaren was mijn website sterk verouderd en wilde ik vernieuwing van de uitstraling van mijn bedrijf. Dus in 2019 kwam ik in contact met Maddie Houtstra van Solid Results.
Haar persoonlijke benadering en creativiteit sprak me meteen aan, vanaf ons eerste gesprek. Zodoende heb ik Solid Results in de arm genomen en zij hebben een prachtige, nieuwe website voor me ontworpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en Maddie voegde haar ideeën en creativiteit eraan toe.
Janneke Hermsen
Het is mijn missie als holistisch coach om mensen te begeleiden op hun weg naar een stuk verbetering van hun levensstijl. Tijdens mijn afstudeerperiode heb ik contact gezocht met Solid Results. Vanaf het eerste contactmoment met Maddie was er een klik. Maddie kwam op mij over mij over als een gedreven, kundige en gepassioneerde vakvrouw.
Bernard Scharff
Scharff Techniek / Directeur
Scharff Techniek BV levert onder andere stoomketelinstallaties aan de industrie in Nederland. Zoals dat voor elk bedrijf geldt, is gebruik van media een belangrijke manier om in contact te komen met nieuwe en bestaande klanten. Voor vernieuwing van onze website jaren geleden zijn wij in contact gekomen met Solid Results onder bezielende leiding van Maddie Houtstra. Verrast waren wij door het enthousiasme van Maddie en haar medewerkers en de manier waarop werd meegedacht in het presenteren van onze content. Over de manier waarop zij vonden dat wij ons moesten presenteren in de markt. Wij vinden het resultaat uitstekend.
Manuela Booman
FREIA Groep / Marketingadviseur
Er ligt een lange geschiedenis van samenwerking achter ons met Solid Results. Mijn persoonlijke opvatting in deze: ‘Ik ga voor continuïteit’. Als je met elkaar historie opbouwt, worden de resultaten voor de organisatie waarvoor je werkt alleen maar beter. Dat is mijn stellige overtuiging. De kennis die Solid Results door de jaren heen heeft opgebouwd van ons bedrijf (onze bedrijven) wordt bij elk nieuw project dat we met hen neerzetten, ingezet en gebruikt.
Jean Paul van de Wiel
VAN RAAK STAAL heeft een goed, werkend verhaal en wilde dit nog beter vertellen, eigentijds en pakkend. Cultuurkenmerken: persoonlijk, direct, betrokken, hard werken, resultaat. Om snel stappen te maken, heeft Maddie/Solid Results ons op een pragmatische wijze (zonder lange exercities) geloodst naar een modernisering van de huisstijl, resulterend in een sterk beeldmerk en corporate uitstraling. Het 2e project is de opzet geweest van de nieuwe website: ons eigen centrale platform in de communicatie van ons verhaal. Door een dynamische mix van know how, creativiteit, flexibiliteit en gewoon doen hebben wij samen in 3 maanden een fantastische basis neergezet; een nieuw vertrekpunt voor VAN RAAK STAAL.
Wilma Graven
Amarant Groep / PR en Communicatie Manager, Stichting Beum / Manager en communicatieadviseur
Solid Results heeft in 2012 hard meegewerkt aan de herpositionering van de Amarant Groep. Zij namen, waar nodig, deel aan onze werkgroepen en gaven belangrijke en zinvolle input. Hun producties zijn gestoeld op hun basisactiviteiten: marketing en corporate communicatie. Daar zit voor een belangrijk deel ook hun meerwaarde.
Ze hebben de merken van de Groep zowel off- als online sterk op de kaart gezet: Amarant, Idris, Pauwer en het Dr. Leokannerhuis Brabant. Zij hebben niet alleen de namen en de pay-off’s bedacht van zowel Idris en Pauwer, maar ook de bijhorende logo’s én de huisstijl.